Dienstag.

Måndagen försvann fort, och det kommer antaligen resten av veckan att göra med. Kom hem från skolan för en stund sen. Vi högg i vårat seminarie idag, och det gick nog bra tror jag. Utmärkt redovisning sa läraren, men det säger han till alla  :) Och innan vi redovisade sa han att det inte gjorde nåt om redovisningen inte blev så bra, utan att han var glad bara för att vi hade engagerat oss! Annat än på turismen.... :)

It'n är inställd idag, så jag funderar på att skita i  att göra nåt vettigt alls, och bara sjunka ner i en bok, film eller vad som helst som kräver noll engagemang. Ska kanske göra ett tappert försök att glädja min pojkvän. Hans ena bildäck måste pumpas, och det måste göras snart. Nya däck och kanske pys-punka, hur hänger det ihop!?

I vilket fall ska jag diska lite nu, det måste göras nån gång.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0