Fin dag!

Idag är det fint vädet! Solen lyser och himlen är blå. Underbart! Hörde dock ryktas om att det bara är idag, sen blir det grått och äckligt igen. Fifan...

Kom hem från skolan för en stund sen. Skippar IT'n idag till fördel för lite logistik-läsning :) Min plan är att hinna jättelångt, men det brukar aldrig bli så. Skol-litterturen tar sån fruktansvärt lång tid att läsa, och jag är i vanlig fall en snabb läsare! Frustrerande...

Innan jag tar itu med logistiken ska jag i alla fall handla. Ska för omväxlingens skull använda mig av ett recept i min matlagning, och till råga på allt ett nytt ett! Men, när man använder recept så är det alltid två miljoner saker i som man inte har hemma, vilket resulterar i en inköptlista som påminner om en toapapper-rulle. Ok, lite överdrift kanske, men den är faktiskt jättelång. Jag hatar recept. Hoppas det blir gott i alla fall!!

Ikväll blir det lussebak. Favorit i repris från förra året :) I år siktar vi på att inte sätta oss på de jäsande bullarna, ok?! Haha! Mysigt ska det bli i alla fall!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: helojna

åh, jag vill också vara med! *sakna*

2007-12-04 @ 14:11:54
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Nattis

Å så mysigt ni har hemma :)
Jag saknar dig TH!

Puss o kram

2007-12-04 @ 17:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0