Irriterande...

Igårkväll klockan tio lades det ut på våran skolhemsida att en rapport av hur det går med P2 ska läggas ut imorrn. Varför har det inte nämnts på hela terminen!? Suck, blir så arg när de bara läggar in saker utan nån planering alls. Kom hem får en timma sen efter en dags julshopping med Sara, och känner verkligen att jag inte har lust att sätta mig och skriva en rapport! Kan inte heller göra den själv, eftersom det ska vara ett grupparbete. Imorrn är kört, eftersom det är föreläsning och skinka på schemat. Åhhhh...

Ska i alla fall sätta igång med lite logistik. Har typ 60 bilder att skanna in inför seminariet nästa vecka, och texten måste jag lära mig. Helgen kommer inte bli särskilt mycket gjort i, fullbokat hela tiden. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0