Julbord x2

När jag vaknade i lördags morse kändes det tungt... Efter alldeles för lite sömn och några öl för mycket kändes huvudet ont och ögonen tunga. Men, upp var jag tvungen att gå, eftersom jag skulle packa innan tåget. Elva lämnade tåget Malmö och därmed jag också. Efter tågresan var jag fit for fight igen, så det var bara att göra sig i ordning och iväg på nästa julbord!

Vi åkte buss till Halmstad och gick på ett ställe som hette Baptist kyrka. Var hur mysigt som helst, och jag hade en toppenkväll! Åt som vanligt för mycket mat, och var nästan säker på att jag skulle spräcka linnet, men det höll som tur var. Efter två dagars julbord i rad är jag glad att det är en vecka kvar till julafton. Och sen vill jag inte se julmat igen innan nästa år. Urk.

Toppen helg har det varit i alla fall, och nu ska det bli skönt att sova!
Veckan som kommer är fullbokad till max, hoppas att allt hinns med utan att jag avlider.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0