Mitzen

En olycka händer så lätt... Stackars Mitzen var hos bildoktorn i fredags och skulle få nya skor på tassarna, dvs nya däck. Jättefint blev det, och på vägen till Malmö tassade han så fint fram på vägen.

Idag när jag kom hem från skolan så såg Mitxen lite sne ut, så jag undersökte honom och såg att han var halt på höger framtass! Åh nej! När Erik kom hem från Stockholm diskuterade vi hur vi skulle fixa det, och vi kom fram till att även om däcket var lite tomt så skulle det nog klara sig till luften på macken. Vi kom nästan hela rakan utanför vårat hus, när däcket bestämde sig för att lämna fälgen. Skiiiit!

Det fixade sig i alla fall till slut, och TACK JOHANNA för din givmildhet :) Nu hoppas vi bara på att däcket ska bli bra, eller att reservdäcket klarar sig till Varberg. Vilket alternativ det blir får vi se!

Nu ska jag gå och diska eller nåt, för mina händer är allvarligt talat fortfarande stelfrusna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0