Spontant..

Igår efter att jag hade skrivit i min blogg bestämde jag mig för att göra det enda rätta. Jag stängde av datorn, borstade tänderna, tog av mig kläderna och ringde Erik för att säga god natt.
Gick sådär...

...istället för ett god natt fick jag till svar -"Fixa två gin och tonic. Med iiiiiiis". Tydligen skulle Erik och Patrick ha efterfest här, så det va bara att plocka på sig lite paltor och dra fram spriten. Vi hade en efterfest på tre (jag ville ju också va med, och kan konstatera att gin och tonic inte går jättebra ihop med tandkräm...) och det var trevligt. Böev lite senare än jag tänkt mig, och vid fyra kom vi i säng.

När klockan väl ringde var det nemas problemas att komma upp. Nu däremot, efter en hel dags aktiviteter med möten och julshopping börjar de fem timmarnas sömn ta ut sin rätt... Hade planer på att kanske gå ut ikväll, men just nu tror jag att jag skippar det, till fördel för bonde söker fru och sängen. Är trots allt fest på fredag och lördag!

Jag är i vilket fall hungrig som ett svin nu, så jag ska fixa kvällsmat. Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0