Spänning i vardagen!

Kom just hem från Mobilia, har varit med Johnna på Staduim.
När hon testade kläder stod jag utanför och väntade, och då såg jag en fet gubba stå och plocka på sig saker. Hmm, det där kan väl itne stämma tänker jag, så jag tittar en gång till. Jo,  han står och plockar på sig saker, och sen stirrar han på mig. Usch, läskigt!

Gick runt för att hitta nån personal (lite diskret, ville helst inte bli dödad av tjocka snattar-gubben) men hittade ingen! Sen va johanna fördig, så vi gick mot kassan och ställde oss i kön. Gubban gick fortfarande runt i affären och såg (o)skyldig ut. Sen såg jag hur han smög sig mot utgången, och jag fick lite halvpanik. Om jag har sett nåt utan att hindra det, så är jag ju så gott som medskyldig!

Precis när han närmade sig utgången kom en väktare in i butiken, så han ställde sig och låtsades kolla på jackor. Väktaren kände några i kön, så han gick och hälsade på dem, och medans jag tittade på väktaren försvann den tjocka-elaka-äckliga-gubben! Kollade en snabbis utanförbutiken, men såg inte honom, så jag sa i alla fall till väktaren och så fick han leta i affären. Hoppas gul-gubben va där, annars kom han undan. Eller så ligger dom och brottas längst in i butiken!

Nåja, det var dagens spänning, nu ska jag och träna med Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0