Fredag - bra dag

Fredagen är nog min favoritdag på hela veckan. Trots att fredag är arbets/skoldag så ser jag ändå fredag som helg.

Har inlett min dag med en joggingrunda ute i solen. Skönt faktiskt. Ska sätta fart, för klockan tio har jag föreläsning, och efter den ska jag direkt till lund för ett möte. Sen är det riktig helg!

Ikväll blir det kul, jag ska få min födelsedagspresent, ett sexparty! (Mamma, jag vet att du läser, så just den här händelsen kan du radera ur ditt minne). En riktig tjejkväll kommer det att bli, och det ska bli mysigt till max!

Ska sätta fart nu, frukost står på schemat. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helojna

jag önskar att jag kunde varit på plats! nedrans!

(men kommer ju befinna mig i skåneland 29-4 maj, yes baby.. det är sant! ses då!)

2008-04-18 @ 10:11:31
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0