Full fart framåt :)

Bra dagar har det varit! Har varit full fart sen i fredags!

Vi kom iväg från Malmö vid halv sju/sju nånting, och var i Vbg vid nio. Gick till skolan och hälsade på Annelie och Ulrika och jag mindes alla bra dagar som jag spenderat där! Och så klagar folk på friskolor... det gör absolut inte jag!

Gick direkt från skolan till att luncha med Anna och Filip. Blev lunch på ströget och sen en sväng på stan. Hann mellanlanda hemma hos mamma i en timma innan det var dags att fika med Farmor och Farfar. Efter fikan var det After-work med pappa och Vanja på Harrys, och sen vidare till Veddige och Eliassons för grismiddag (vildsvin, smaskens!)

I lördags tog jag det lugnt på förmiddagen för att sedan luncha med Fia. Kul att träffas lite, har varit glest mellan sammankomsterna det senaste! På kvällen blev det förfest hos Lynn med både Mali, Gisela, Erik, Tobbe och Andreas + tre damer som kom på besök nån timma eller två. Det var dock ovanligt lugnt för att vara oss, men precis lika kul som vanligt. Slutade med att vi kom iväg rätt sent, så vi landade tillslut på beer and bar för lite social-häng. Alldeles, alldeles lagom!

Idag har jag hängt med mammsen. Vi har ätit pizza och hängt i hennes stuga. Hon grejade i trädgården och jag satt framför brasan i en gungstol och slumrade. Det var det bästa jag har gjort idag!

Nu är vi i alla fall tillbaka i Malmö, och det är hög tid att gå och lägga sig. Imorrn jobbar jag min sista dag, så det gäller att vara utvilad. Sov gott kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag saknar dig kompis!

2008-04-28 @ 13:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0