Hunger

Jag är så hungrig, och min stackars potatis i ugnen vill inte bli bakad. Varför går det så långsamt när man väntar? 

 Jag var ute och sprang innan för att peppa mig för vårruset som jag nu har bestämt mig för. Jag höll inte på att dö idag, och jag behövde inte stanna! Hurra! Fast det är nog snarare envishet än kondition. För den är faktiskt helt borta...! Det värsta är att slingan jag springer kanske är tre km, eller möjligtsvis lite över och den 5:e maj ska jag springa 5km. Helst utan att dö. Nåväl, några rundor till så ska jag nog komma i form. Saknar den vältränade jag ibland, och ska nog se till att komma igång på riktigt snart igen.

Nä, jag ska läsa lite i IT-boken. Började nyss, och det var riktigt intressant! Jag ska bli en mästare på databaser, det har jag bestämt mig för nu. I alla fall idag, vi får känna av motivationen imorrn... haha!

Nu måste potatisfan snart vara klar...

Kommentarer
Postat av: Maria

Om jag klarade Vårruset så gör du det! Det går på ren vilja, för när man ser alla som står utmed kanterna och hejar på - då kan man bara inte med att sluta springa... Lycka till! Kram

2008-04-09 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0