Jag dör.

Eftersom anmälningen till vårruset går ut snart så tänkte jag provjogga idag för att se hur knäna skötte sig. Knäna fungerade bra. Felet var bara att ALL min kondition är borta, och just nu känns det som jag är döende. Så den stora frågan kvarstår. Ska jag anmäla mig och satsa på konditionsträning i en månad, eller ska jag skita i att springa det? Jag ska nog test-jogga imorrn med. Då kanske jag inte tror att jag är vältränad och börjar med tio minuter spurtande. Som jag gjorde idag.

In i duschen, lunch och sen jobb.

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

hoppas du får en jobbig dag
hoppas du inte orkar sporta
hoppas du känner du snygg i dag

2008-04-07 @ 12:16:03
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Sunhday

Spring! Spring! Spring!
Vi kan hålla varandra i handen hela vägen o så kan du få rida på mig när du inte orkar.

2008-04-08 @ 18:25:20
URL: http://sunhday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0