Skämskortet

Mitt bankkort har krånglat nu ett tag, så förra veckan tänkte jag beställa ett nytt på banken, eftersom man inte kunde göra det på hemsidan. Inte vad jag hittade i alla fall. Som vanligt på alla banker så var det packat med folk och kö-nummerna gick liksom inte framåt. Jag stod snällt och väntade en stund, men sen tröttnade jag och sket i det. När jag kom hem så kollade jag igen på hemsidan om jag kunde hitta var man beställde kort. Jag hittade bara hur man beställde kort med foto på. -"Det är väl kul" sa Erik och peppade mig till att välja en bild på mig själv och skicka in. Kortet kom idag. Jag kommer att skämmas ihjäl varje gång jag ska använda det. Kanske är bra, jag kommer i alla fall inte att bränna några pengar! Men usch, vilken dum idé att beställa ett sånt. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sunhday

HAHAA!!! Jag ska öppna en affär där man bara tar kort för att få se dig på ditt kort så ofta som möjligt!

Du undrar alltid vart dina pengar tar vägen... här har du ett exempel på vart de tar vägen! Puss på dig, min bankrånare.

2008-04-08 @ 18:23:46
URL: http://sunhday.blogg.se
Postat av: Malin

ha ha, förlåt men jag kan inte låta bli att skratta! SÅ farligt kan det väl knappats vara?

2008-04-09 @ 08:16:15
URL: http://nogg.se/mali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0