Att supa sig själv under bordet.

Snaps. Varje gång jag helhjärtat går på snapsen så går det vilt till! Kräftskivan var toppen tills snapsen satte sina spår och jag fick gå och lägga mig. Det funkar inte att dricka som en karl när man har min inte alltför stora kroppsbyggnad. När ska jag lära mig? Jag sov gott i alla fall och blev väckt av Erik när vi skulle cykla hem. Lite orutinerat, men va fan, shit happens! De hemmakokade kräftorna smakade i alla fall toppen :) Vi är tillbaka i Malmö nu och har hunnit packa upp en del. Skönt att vara hemma i vår lilla lägenhet igen! Jag sitter och funderar på min ekonomiska situation och väger fram och tillbaka på om jag ska unna mig en lite englandsresa. Kostar inte gratis, men kommer så vara värt det! Har trots allt ett träningskort som ska införskaffas och en åre-resa som ska börja sparas på. Det löser sig, nu ska jag och min snoriga näsa gå och sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0