Bankkortet

På väg upp till stockholm i måndags stannade vi på vägen och skulle ta ut lite pengar. Bankomaten vägrade att ta mitt kort, och kortterminalerna likaså. Avmagnetiserat alltså. Suck! Men med lite manuella transaktioner och uttag över beloppet klarade jag mig strålande.

Alla som har sett mitt bankkort vet att det är lite annourlunda, och det finns en anledning till varför det kallas skäms-/egokortet (fast egokortet stämmer nog egentligen inte, kortet är inte särskilt bra!). Nu när jag lyckades beställa ett nytt kort så såg jag fram emot ett nytt oförstört vanligt kort från Swedbank. Men när jag öppnade kuvertet, gissa vad som låg där?! Ett nytt skämskort! Ska jag aldrig bli av med det?
En stalker i plastformat som kommer att följa mig övarallt, hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hahahaaa!

2008-08-15 @ 14:50:49
Postat av: malin

ha ha ha, jätte roligt! Du får ringa och tala om för banken att du skämts färdigt nu ;)

2008-08-17 @ 20:13:28
URL: http://nogg.se/mali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0