Så svårt, så svårt...

Jag har ett problem. Jag kommer aldrig i säng i tid! Kollade på film innan och höll på att somna, så vi stängde av. Och vad hände sen? Jag såg att datorn var på och skulle bara stänga av den. Jovisst... Här sitter jag, fortfarande, och bara slösurfar.

Idag har i alla fall varit en bra dag. Vaknade hos Eriks syster i morse och har haft en slapp förmiddag med film och soffmys. Sen eftermiddagsfika i Farmor och Farfars båt, följt av kebabpicknick med Sara, Helena, Helena och Erik. Mysigt :)

Nä, det är väl dags att lägga mig. Ska upp tidigt imorrn och försöka få tag i en tid på vårdcentralen. Det är inte ok att ha min röst längre, jag har tröttnat. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0