En dag full av ingenting

Idag skulle bli en driftig dag med mycket studier. Det gick sådär kan man säga. Jag glömde ställa om klockan efter att Erik hade gått, så jag sov och sov och sov ända tills jag vaknade. Då var visst klockan kvart i tio. Ops! Gick ner till Sara sen och solade nån timma. Tänkte tvinga mig att plugga två timmar sen när jag kom upp igen, men det gick ju bara inte! Det jag försökte göra gick  åt helvete och då var det inte kul längre.

Under denna driftiga dag har jag hunnit med att äta lunch, handla, baka cheesecake, gått 300 varv runt i lägenheten, försökt sola i soldis på balkongen (kallt och tråkigt), felanmält tv'n, diskat och lagat kvällsmat. På en HEL dag. Jag är hopplös!

Ska göra kakan fin nu, för snart kommer gästerna. House coming up!




Förresten. Jag har inga bra kort på mitt nya hår...! Försökte ta några själv igår, men det blev just sådana där fula "jag-håller-kameran-själv-och-försöker-ta-fina-kort" och de tänker jag då rakt inte lägga upp här! Ska fråga Maddie om korten hon tog, så kanske ni kan få se :)

Kommentarer
Postat av: Fräs

Men va inte så jäkla petig fräsy bara släng upp nått, det är ju bara vi som ska se det. Vi är inte så knösliga!!

2008-05-06 @ 21:02:51
Postat av: Mamma

Men hur gick vårruset då? Höll frisyren för det?

2008-05-07 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0