Helvetesveckan.

Tenta i morrn. Har pluggat några timmar idag i skolan, och har en välbehövlig paus nu. Ska ta ett sista ryck ikväll innan jag ska lägga mig! Känns som jag egentligen kan allt, samtidigt som det på nåt sätt känns som jag kommer att köra tentan. Har liksom inget flyt nu, så det kan lika gärna gå åt helvete. Nåväl, lite mer plugg och sen hoppas vi att hjärnan fungerar imorrn. Imorrn är också den interna deadlinen för projekarbetet. Jag och Emil har en del kvar att skriva, men har ändå fått ihop några sidor. Vi ska bara fylla på lite så blir nog det bra.

Sen är det den där IT-delen som ska till, men det får lösa sig efter torsdag, för mellan onsdag och torsdag är det hemtenta. Synd när allting alltid ska komma samtidigt. Det löser sig nog. Har trots plugget haft en toppendag med Emil och Peter. Hälften plugg, hälften umgänge :)

Ska slänga mig på soffan och ladda inför tenta-spurten. Håll tummarna för mig imorrn!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Håller tummarna vännen! Du fixar det!!

2008-05-26 @ 23:10:27
Postat av: malin

Håll ut, snart är det över!!!

2008-05-28 @ 16:58:16
URL: http://nogg.se/mali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0