Kom igen!

Jag behöver lite motivationspepping. Förra veckan fick jag knappt pluggat nånting. Denna veckan ska jag göra bättre ifrån mig. Jag måste! Ska sätta igång med lite miljö/kvalitetslednings tentaplugg idag, tänkte i alla fall försöka läsa igenom sammanfattningarna och kolla upp lite grejer i boken.
Projektet ska jag fixa imorrn. Och hemtentan i IT? Den tar vi när det kommer...!

Har i alla fall bestämt mig för att skjuta upp bloggprojektet tills i sommar. Bättre att göra det ordentligt då än att fiffla ihop nåt halvbra nu. Tror jag i alla fall. Ska försöka få lite gjort i juni när jag har semester här i Malmö. Några regniga dagar kommer det väl att bli :)

Nä, som sagt, dags att börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0