Livsperspektiv

Det finns två olika sätt att se på saker. Det positiva och det negativa. I skrivande stund är jag osäker på vilket jag ska välja.

Från den positiva sidan:
Det gör inget att tentan inte har kommit ut än. Jag har ju hunnit diska ett enormt lass med disk, surfat runt på diverse underhållande sidor och eftersom jag inte förväntar mig att tentan kommer än, så kan jag sitta på balkongen medans jag väntar, och med kvartsintervall titta in och se om den ligger ute.

Den negativa:
Jävla helvetesskola som alltid ska krångla och förstöra. Står det att tentan ska komma ut vid tolv ska den det, och är det problem med att lägga ut den på kurssidan, är det så jävla svårt att maila över den och fixa inlämningen på nåt annat sätt!?!

Har inte tagit ställning till hur jag ska se på det än. Det lutar åt det sista. Jag har bättre saker att göra än att sitta och uppdatera en sida var tionde minut för att se att absolut ingenting har hänt. Morr. Ska ut på balkongen nu i en kvart i protest, och nästa gång jag tittar vill jag att tentan ska vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0