Lugnet innan stormen

Hemtentan kom tillslut ut igår, endast fyra och en halv timma för sent.... nåja, jag fick i alla fall bättrat på brännen lite medans jag väntade. Började på tentan, och sen var det kubbturnering som gällde. Tjejena ledde stort tills vi gick med på kvitt eller dubbel, och det slutade med att killarna kom ikapp. Och sen körde vi sista avgörande, och då vann de med visst. Så kan det gå. Men vi tjejer VET att vi i slutändan vann flest matcher :)

Hemtentan är i alla fall klar och inlämnad nu, och jag vet inte vad jag ska göra. Har fortfarande inte koll på vad som ska göras i IT'n på arbetet, och innan vi får svar på mailet finns inget att göra där. Och arbetet ska korrekturläsas imorrn, och sen börjar jobbet med att fixa till allt innan inlämningen på tisdag. Men, tills mailet kommer nerdimpande blir det en paus. Sen jävlar blir det racerväxeln, särskilt med IT-delen!

Ut på balkongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0