Tentorna

Ja, igår var det miljötentan. Jag var grym på allt och kunde hela sammanfattningarna. På tentan däremot var frågorna så konstigt ställda att jag knappt förstod vad jag skulle svara på. Har ärligt talat ingen aning om hur det kommer att gå, beror väl på om jag svarade på rätt saker. Skit samma, den är i alla fall över! Hurra!

Igår var jag på mysfödelsedagskalas hos sara. Lite tjuvstart, men sticker man på sin riktiga födelsedag så blir det så! åt supergod smörgåstårta i alla fall :)

Nu sitter jag och väntar på min hemtenta i It'n. Nåt har blivit fel, så den har inte kommit ut än. Suck! Hoppas att den kommer snart, den borde trots allt kommit ut för 20 minuter sen. Nåväl. Ska äta lite lunch nu i min väntan.

Fest ikväll? Kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0