Vad hände?

En tre personers grillkväll utvecklades från just ingenting till en förfest till en utgång och till slut en efterfest! En helt superb kväll med Gisela och Lynn helt enkelt! När buggen kom igång vid fyra var vi helt klart på topp ;) Spontanfester är det allra, allra bästa!

Min syster har lämnat utlandet och kommit hem igen. Det var kul att se henne igen, trots att hon ät 18 nyanser brunare än mig. Vänta bara, jag ska ta igen... Hon kommer i alla fall och hälsar på mig i helgen som kommer, så då ska vi umgås och vara systerliga :)

Helgen hemma har varit prima som vanligt. Avslutade nu på hemvägen med en fika i Halmstad hos Anders och Emma - aldrig fel!
Nu är det dock läggdags, imorrn är det en stor dag. Först hårmodell i köpenhamn och sen vårruset. Heja mig!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Tack tusedn gånger för helgen! haha! och lycka till i dag!!

2008-05-05 @ 08:01:32
Postat av: Elin (part 1 of Thelin)

Th! Du får hälsa Sara från mig! Vet du, de har vårruset häruppe med ju, och när jag såg det sa jag att DET skulle jag göra. HA! Här sitter jag tre månader och en joggingtur senare och äter pizza. Så gick det med det. Saknar dig. p&k

2008-05-05 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0