Västra hamnen

Igår kväll grillade vi i västra hamnen. När vi kom vad det så varmt och skönt, så jag åkte i kjol. Aj, aj. Strax efter nio var det långt ifrån varmt, och mina vita kyckling-ben huttrade i kylan. Var en trevlig grillning i alla fall med Helena, Erik, Maddie, Hans, Rikard, Sofia med syster och några andra ur klassen. När de andra drog sig till Sofia och skulle förfesta drog jag och de tre förstnämnda oss hemåt mot sängen istället. Torrisar, jag vet, men ibland får man det. 

Tänkte att jag skulle dammsuga snart, ska ha en tv-man här idag som ska kolla på antennuttaget som krånglar. Just bakom tv'n dammsuger jag inte alltför ofta. Ehrm. Dags att göra innan han kommer, annars kommer han kvävas av dammråttornas attacker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0