Youtube

Jag är fashinerad. Istället för att plugga riktigt så mycket som jag borde så fastnade jag på youtube. Har kollat på massa operationer och är superfashinerad. Tack vara Claras föreläsningar och youtube kommer jag att vara en fullfjädrad operationssköterska ca 2010. Det tror jag i alla fall :)

I vilket fall så har jag faktiskt varit lite duktig idag med. Joggade imorse och sen bar det iväg till skolan. Har fått skrivit lite på P2 och haft möte med Stina. Hon verkade inte alltför pessemistisk, så vi hoppas på att vi kan få ihop nåt bra slutresultat tills nästa vecka! Ska förtränga allt som har med skola att göra nu och gå och handla istället. Byebye

Kommentarer
Postat av: Sunhday

Gött med en kirurg i kompiskretsen. Jag vill inte lägga pengar på nån operation om jag är med i nån olyck eller nåt, det fixar du till kompispris va?

2008-05-20 @ 21:51:26
URL: http://sunhday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0