Åh nej - tanden!

När jag var liten cyklade jag en dag och "hoppade" med cykeln genom att rycka i styret. Typ. En dag landade jag efter hoppet i en grop och åkte pang ner i marken med huvudet först. Smart Therese... I vilket fall så gick min tand sönder lite i nederkant och jag fick lite ny tand påklistrad.'

I somras kändes det som lite hade ramlat av, och jag gick till tandläkaren och fixade till.
Idag är det likadant, fast mer som saknas! Usch, jag hatar när tänder trasas sönder. Så, vad gör jag? Låsas som ingenting tills nästa vecka och ser till att få en tandläkartid när jag är hemma. SUCK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma tanden, laga dig!

2008-11-14 @ 18:51:27
URL: http://lyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0