Lill-lördag.

Planen var att inte gå till kåren, utan sitta hemma i soffan och mysa. Men icke! Jag vet inte hur, men jag lyckades bli övertalad till utgång trots allt. Jag, Emil, Clara, Johan och Hans traskade iväg till förfesten, och vägen dit vadade vi i lera och kröp mellan järnstängsel. Förfesten hos Kim var bra, och sen drog vi till kåren. Jag hade riktigt riktigt kul! Kåren är annars inte något som jag förknippar med just ordet kul, men igår blev lyckat.

Kröp till sängs nån gång vid tre/halv fyra, och fick en godmorgonpuss av Erik nån timma senare när han åkte iväg till jobbet. Skillnaden mellan att jobba och vara student...!

Nu ska jag iväg till mobila en sväng. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0