Världens bästa dag :)

Ok, dagen kanske inte började så bra med trasig tand och allt. Och sen åkte jag till skolan och blev förbannad när min labb inte hade kommit in som den skulle. Men...

...sen åkte jag till Lund och träffade Helena och Jennifer! Kort men intensivt var det, men också helt superbt. Kul att träffas helt enkelt. Är lite avis på mina hemmavänner som får avnjuta sällskapet  mycket mer än jag!

På vägen hem från stationen ringer jag Clara och vi kör lite IKEA-häng. Lite bra quality-time helt enkelt.
Väl hemma kollar jag status på labben och ser att den har kommit in, så nåt fuffens med systemet måste det ha varit. Men, inlämnad är den och inte längre något att sura för.

Och eftersom det är fredag är jag på strålande humör! Har helt förtängt hemtentan på måndag, för nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0