Bra fest!

Igår bar det av till lund och korridorsfest. Temat var Oktoberfest, och jag gjorde mitt bästaste för att se ut som en tysk öl-dam. Under kvällen träffade jag massvis med nytt folk, och lite gammalt med. Som vanligt när man är ute i andra städer så var det såklart en del varbergare. Vi sprider ut oss över hela sverige!

I vilket fall var det en rolig kväll, men vid två begav jag och Clara oss ner mot stan för en falafel och sen nattbussen hem. Vi var båda ganska trötta, för vi sov hela vägen.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Kom inte ur sängen innan halv tre, och till och med då var det ett ont gnagande i huvudet. Nu är jag dock på topp och laddar inför kvällen. Det blir film och godis hemma hos Clara, alldeles lagom för en lördagkväll! Ska nog glida i mina rosa mysbyxor för att ytterligare förhöja stämningen, och vänta på att klockan blir senare så jag kan sticka till Clara. Adjöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj fin! Vi åt brunch på Fridas idag och din familj @pappavanjafarmorfarfar var också där:) Hoppas du haft en bra helg. Pusselipuss

2008-10-19 @ 19:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0