En mysig helg!

Fredagkväll färdades vi vår vanliga sträcka mellan Malmö och Varberg, så då hände inget spännande alls, utan när vi kom fram till Veddige så sov vi.

På lördag förmiddag var det dags för svampplockningen. Jag trodde jag skulle hata det, men insåg att det var riktigt kul! Kanske berodde på att vi hittade massa svamp och fikade och åt gott. Det gillar ju jag. Jag och erik lyckades i alla fall få ihop sex liter trattkantareller så vi var nöjda. Jag försökte smyga ner lite flugsvampar, men de fick inte godkänt. Synd, hade gärna velat veta vad det var vikingarna gick igång på! Jag menar, det är ju en svamp, hur farligt kan det va?! Ekologiskt i alla fall...! :)

Efter svampplocken gick jag ut i blåsten på en promenad med Elin. En catch up då och då sitter aldrig fel!

På kvällen hängde jag, malin, gisela, andreas och tobbe hemma hos lynn och tobbe, fast utan lynn. Hon joinade efter jobbet, och sen kom även erik, emma och anders. Det var en alldeles lagom hemma-myskväll med de finaste av folk.

I morse trotsade jag regnet och träffade lynn, emma och anders för en frukost på mingan, och sen blev det familjetillställning när vi firade farmor och farfars bröllopsdag i efterskott. Åt mig igenom det, och sen kollapsade jag ner hemma i mamma soffa. Och zappade på alla tv-kanaler som jag inte har.

Nu är jag hemma igen och ska sova snart, hann inte sova färdigt inatt.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Lynn

Du är bäst!

2008-10-05 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0