En ond migrän.

Igår blev riktigt kul faktiskt :)
Förfestade hemma hos Emil och Petter, och det blev ett bra gäng till slut. Kvällen på kåren var även den kul, med dans och viss överförfriskning (inte jag!). Sen kom den onda huvudvärken. Jag hade haft lite ont den senaste timmen,  men sen slog den ondaste migränen till. Jag var helt säker på att min vänstra hjärnhalva skulle sprängas, så jag bestämde mig för att lämna stället. Fick med mig tre karlar som var hungriga, så det blev en sväng till Max. Jag åt en tugga av min burgare, men insåg inte nöjet och ville hellre bara hem.

Så, jag hoppade upp på cykeln och svor över det onda huvudet. Sen kom en sån där ond migrän-blixt (alla som har haft migrän vet att det gör ONT!) och jag höll handen över ögat och blundade. Med några öl i kistan var det inte så smart, eftersom cykeln inte körde rakt. Pang sa det, och så hade jag kört in i ett lågt staket och ramlade pladask ner på marken med cykel och allt. Typiskt. Det enda menet är en lite skrapad arm, annars gick det bra.

Somnade som en stock när jag kom hem, och i morse var det ingen migrän. Skönt.
Dagen idag har för övrigt varit väldigt mycket söndags-känsla. Imorrn är det andra tag som gäller, då blir det plugg innan vi beger oss till Varberg!

Kommentarer
Postat av: Malin

stackars, stackars dig!

2008-10-31 @ 09:46:06
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0