Otur.

Tre av mina labbar har inte kommit in, för jag har committat fel så jag måste göra hela inlämningsprocessen igen nästa vecka. Kuk. Inte världens mest ansträngande sak, men ändå onödigt.
Sitter i skolan nu och har lämnat in en ny labb. Och gjort helt rätt så den ska komma in!

Har kollat min reservation på biblioteket också, och inser att jag inte kommer att få tag i metodboken innan hemtentan ska vara inlämnad. Får antingen sitta i biblioteket och skriva hemtentan, eller kopiera den. Köpa är inget alternativ, för jag e bankprutt. Alltid! :) Det löser sig sa han som sket i vasken.

Jag ska trotsa vädergudarna nu och kasta mig på cykeln och åka hemåt. Det får bära eller brista!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tjenare Fräsy!

Lider med dig, alltid lika surt att behöva göra om och rätt.



Du har ändrat layout på din blogg, så tjusigt med bilder och text. Kan du inte visa mig hur man gör?!?



Kramen!

2008-10-24 @ 13:11:52
URL: http://grishult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0