Regn.

Tråkig dag. Skolan var inte särskilt spännande, trots att jag och Lee faktiskt fick gjort en del! Jag ska bara sammanställa lite och sen blir det toppen. Har i alla fall läst ca 40 sammanfattningar av olika artiklar idag, så jag är nöjd med insatsen.

Sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort mest. Tittat på regnet som pissade ner från himlen och kollat på Generation Fett på treans webb-tv. Om jag skulle tappa kroppsuppfattningen och lägga på mig några hundra kilo, så kan ni väl vara snälla och säga till innan jag blir som hon i dokumentären (http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=tv3_swe&TvFlag=tv3).
Jag vill gärna kunna komma in en bil utan pall och ratten inklämd i magen.

I vilket fall har det slutat regna nu, så jag ska gå en sväng till mobilia. Och köpa mjölk. Och kanske en jacka. Vi får se vad VISA-kortet känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0