Dagens.

Jag känner starkt att jag borde fortsätta min GeKås-karriär efter det här! Tänk, jag kunde ju blivit lika känd som "Färjan-Håkan"! (Har för övrigt aldrig sett färjan, men jag är ju en trogen aftonbladetläsare...).

Har suttit och kollat igenom artiklar till C-uppsatsen idag på förmiddagen, men la ner plugget vid lunchtid och var och lunchade med farmor och farfar. Myspys. Sen var jag på jobbintervju på banken och det var trevligt. På riktigt! Sen är frågan om jag och hon som intervjuade bara hade trevligt ihop eller om hon tycker jag ska ha jobbet, men det får vi väl se. I vilket fall så vill jag veta så snart som möjligt!

Åkte med Emma och Lynn till Giselas nya lägenhet sen. Det var så fint! Jag blev jätteavundsjuk för att dem har fått sin lägenhet och jag inte har fått min än. Men snart. Hurra!

Nu ska jag äta kvällsmat, och sen ska jag lägga mig i soffan och inte göra nåt mer tror jag. Jag är trött som bara den. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0