Finaste dagen!

Tittar ut genom fönstret och det är klarblå himmel och strålande sol. Riktigt vår! Antagligen kallt som tusan, men vad gör väl det?

Annat var det igår när vi vaknade. Det var grått och blött ute, så när Erik stack iväg till jobbet valde jag och Lisbeth att stanna under täcket (i mitt fall en filt i soffan) och starta morgonen med en film. Det var en alldeles lagom start måste jag säga, mer sånt och oftare! Efter lunch lämnade jag av henne vid stationen och åkte hem igen. Satt och tänkte på en vän och på att allt inte alltid blir som man tänkt sig, tyvärr i det här fallet.

När Erik kom hem stack vi i alla fall och köpte halva ICA. Erik slutar ju jobbet imorrn, så min eftermiddag/kväll idag består av att göra smörgåstårta. Mycket smörgåstårta (Det är nu det passar sig att Erik berättar för mig hur bra jag är, och att jag är alla superlativ som finns!). Jag håller tummarna för att det ska gå snabbt och lätt i alla fall!

Nä, ska äta lite frukost och sen kommer Peter och vi ska fixa C-uppsatsen!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Therese kom hem, för jag längtar efter dig, kom innan sommaren ;) Tuss

2009-04-02 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0