Hemma igen!

Påsk var bra, men det känns också skönt att komma hem till mig i Malmö. Jag gillar ju trots allt Malmö rätt mycket! Träden har slagit/börjat slå ut och det är vår på riktigt! Hurra :)

Skickade hem farmor och farfar i morse och själv åkte jag till skolan för handledarmöte för C-uppsatsen. Tycker det gick rätt bra! Som alltid hade vi lite diskussioner och olika åsikter, men det verkar som att det går rätt bra för oss (trots att vi började två månader för sent...). Fick i alla fall reda på att jag klarade min strategitenta, känns skönt att kunna släppa den måste jag säga. Ett steg närmare examen...!

Vet inte om det är våren som gör det, men allt känns faktiskt ganska bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0