Jobb!

Phu, sommarjobbet är fixat. Det blir banken! Vet inte vilket kontor eller som vad riktigt, men jag har fått ett "Ja" ifrån dem i alla fall, och det var allt jag behövde. Skönt!

Desto värre känns det med uppsatserna. Har insett att tiden går fortare än fortast och känner mig just nu skitstressad. Konstigt, en dag känns allt som att det går bra och att man har all tid i världen, nästa dag värker hjärtat och paniken lyser ur ögonen. Idag är en av de senare!

Kom precis hem från skolan så nu ska jag ska lägga mig raklång i sängen 20 minuter, sen ska jag fortsätta plugga, laga mat och packa inför imorrn. Hade funderingar på att träna, men det hinns helt enkelt inte med. Imorrn är det semester, och då ska jag koppla bort uppsatser och ångest helt och hållet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis, det var du värd!!!

2009-04-22 @ 17:12:59
URL: http://malinsupdate.blgog.se
Postat av: Malin

Stort grattis, det var du värd!

2009-04-22 @ 17:13:30
URL: http://malinsupdate.blgog.se
Postat av: Lisbeth Eliasson

Stort Grattis till jobbet. Det är du värd. Du är jätte duktig

2009-04-24 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0