Otäck dröm!

Jag drömde jättejättehemskt inatt! Jag drömde att det var en orkan eller nåt i Frankrike/Spanien och att min vän var där nere på ett internat eller liknande. Så fick jag meddelande om att personen var död! Jag vaknade till och storlipade i sömnen, men somnade om ganska fort igen. Då fortsätter den onda drömmen. Jag fick reda på att något hade blivit fel, och att min kompis inte var död. Tur! Då kommer nästa sak - det var "fel" kompis som meddelades vara död, i stället var det en annan kompis. Usch och fy, sen vaknade jag storbölandes igen. Varför ska man drömma så dumt?

Kära vänner, jag hoppas ni alla mår bra och inte har råkat ut för några orkaner.
Så bra som ni är så vill jag ju inte förlora er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0