Påsk.

Jaha, så var påsken över i år igen! Det har varit dagar fulla med hembesök hit och dit och roliga kompisträffar. Påskafton hos Lynn var toppen efter att jag besegrade huvudvärken, och på sociten dansade jag och Clara som tokar. Vaknade till råga på allt igår och mådde toppen, något som inte brukar vara min första känsla efter en festlig utekväll!

Det är i alla fall slut på påskfirande nu, och i eftermiddag åker jag och farmor och farfar till Malmö. Får fin-skjuts ner och övernattningsgäster för en natt. Ska bli mysigt, så slipper jag sova alldeles själv i min lägenhet!

Jag och Erik har för övrigt spenderat dagarna i solen med att bekanta oss med våra nya kvarter här i stan. Jag tror att det kommer bli jättebra, och jag längtar tokmycket tills vi ska få lägenheten!

Ska se över lite lunchalternativ nu, ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0