Så mycket plugg.

Jag ska inte tillåta mig själv att hetsa upp mig och bli stressad, men jag inser ju att jag har en hel del att göra för tillfället.

C-uppsatsen går i alla fall framåt, och vi ska ha möte med handledarna tisdagen efterpåsk. Ska försöka få skrivit så mycket jag bara hinner tills dess!

B-uppsatsen ligger lite i dvala tills efter påsk, sen ska jag försöka få ordning på den tills mötet med Andreas veckan efter. Det känns ändå ok.

MEN, jag läser även en IT-kurs, och där får vi hela nya uppgifter som ligger och suger energi! Hade inlämning tills idag, en tills på onsdag och sen en tills om två veckor. Det hade varit så skönt att bara strunta i det. Äsch, en sak i taget så ska det nog gå bra. (jag bryr mig inte om att ta upp de poängen som jag ligger efter med som jag hoppas att hinna klart med tills sommaren...)

Det är i alla fall härligt vårigt ute, och även om jag inte har tid att gå ut och njuta av det så blir jag i alla fall piggare och lite lättare i hjärtat. Jag älskar sol!

Ska läsa en artikel snart, och sen kommer Magnus hit och vi ska få ordning på inlämningen tills på onsdag. Tjipp o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0