Tisdag!

Två dagar tills Berlin, härligt! Ska bli kul med lite minisemester mitt i alla uppsatser. Fick reda på att jag klarade IT-tentan igår, så nu är det bara en tenta och B+C-uppsatserna kvar. Just keep on going!

Jag och Sara boxades igår, och det kan ha varit det oseriösaste passet jag har varit på de senaste åren. Varken jag eller Sara hade motivation eller ork att kämpa, så det var mest dans och dåliga skämt för vår del. Trevligt var det i alla fall, om än inte den bästa motionen! Tror mitt humör var ett resultat av att ha varit ensam hela eftermiddagen. Ibland när jag har varit ensam ett tag så har jag laddat upp med så mycket prat att jag nästan bubblar över. Lite som en vattentank som fylls på. När den är full så rinner det över liksom. Sån är jag.

Jag ska äta lunch nu och stirra på telefonen och hoppas att den ringer. Och vänta på mail. Spännande eftermiddag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Th, när kommer ni igenklien? Jag har glömt. Skriv det på min msn bara. Längtar!

2009-04-21 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0