Idag.

Måste säga att idag har varit en produktiv dag. Peter kom hit och vi pluggade flitigt (oftast) tills eftermiddagen. Sen satte jag tänderna i dagens projekt - smörgåstårtorna. Jag kladdade och rörde och bredde och staplade och till slut hade jag två tårtor. Gick rätt bra trots allt, lite tidsödande, men helt ok.

Tog en promenad med Emil och Hans, för att sedan kollapsa i soffan med en fruktsallad och en artikel som jag inte hade ork att läsa. Stack iväg till spinningen, och väl hemma var jag mitt allra snabbaste in i duschen eftersom jag var nedbjuden till Sara på middag. Lyxigt må jag säga!

Hängde där i några timmar och begav mig sedan upp till mig för att göra fas två på smörgåstårtorna - garneringen. Egentligen skulle jag och Erik gjort den tillsammans, men eftersom han kom hem för tjugo minuter sen är jag glad att jag itne väntade. Jag har i alla fall fixat klart dem och gör mitt bästa för att späda på Eriks dåliga samvete för att han blev så sen. Det kan han gott ha :) Här är i alla fall resultatet av mitt slit. Den till höger ska vara ett vindkraftverk på. Med lite fantasi.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Va fina dom blev. Jag skulle stannat kvar och provsmakat

2009-04-03 @ 06:12:08
Postat av: Karin

Så fina, jag blir jättesugen!

2009-04-03 @ 07:09:56
Postat av: Mamma

De var väldigt fina, Therese!!

2009-04-03 @ 13:35:28
Postat av: Malin

Jätte fint Therese, du har många dolda talanger :)

2009-04-04 @ 10:58:26
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0