Adjö Malmö!

Och så var sagan slut. Lägenheten lämnades i morse och Malmö-eran var definitivt över. Kändes ganska sorgligt ändå! Visst har jag förstått att jag ska bo här, i Varberg, men jag har inte riktigt förstått att jag inte ska bo i Malmö. Låter kanske lite ologiskt, men för mig är det inte.

C-uppsatsskrivandet gick inte särskilt bra, men jag hade väldigt trevligt med Peter! Vi skriver nog bäst när vi inte är tillsammans. Så kan det gå :) Hann träffa de flesta vännerna i Malmö och resten av tiden har gått åt till att städa och greja. En bra helg har det i alla fall varit.

Kom tillbaka till Vbg för nån timma sen och tänkte att jag skulle uträtta storverk idag. Än så länge har jag inte uträttat nåt. Ska slänga ihop lite lunch nu i alla fall, och sen får vi se vart resten av dagen bär. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0