Arbetslösheten, dag 2

Idag är min andra dag på semestern (arbetslösheten).

Jag var på banken och pratade med personalchefen och hon sa ungefär vad jag redan visste. Att det inte finns några lediga tjänster, men att jag hade skött mig bra och att hon skulle höra av sig om något kom upp. Så var det med det.

Sen ringde mamma och bad mig vara världens bästa dotter. POY:en skulle visst till doktorn idag, och hon hade helt glömt bort. Så jag gjorde en god gärning och lämnade minsann in bilen åt henne. Vad skulle hon göra utan mig?

Mitt andra mission för idag är att köpa brandvarnare och storhandla. Och skicka in en IT-uppgift (...jag är ju faktiskt lite student). Sen ikväll kommer pappsen, bonus och lillasyster hit på kvällsmat. Det kommer att bli toppen. Men nu ska jag fixa lunch, för jag är på svältgränsen.

Hej hopp!





Det var exakt ett år sen jag och Clara åkte til Grekland!

Vi var ute och drack en liten kvällsdrink och skulle föreviga ögonblicket. Vi skrattade konstant i säkert en kvart efter det här kortet! Det ser ut som jag har en boj/körsbärspircing i näsan!



Det är inte en pool jag ligger, utan HAV! Ibland är livet lätt att leva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0