Crap!

Jag är så förvirrad hela tiden och nu har jag klantat mig lite igen. På antagningsbeskedet på studera.nu stod det att jag var antagen till marknadsföringen, men villkorligt behörig och att behörighet skulle visas upp senst vid kursstart. Jag kollade upp kursstart och det var 2009-09-01. Bra tänkte jag, då ska ju uppsatsen bli klar senast den 20:e så lärarna hinner godkänna den.

Sen nyss fick jag en sån där känsla i magen. Jag letade upp papperna från Göteborgs universitet och ser att registreringen är imorrn eller på onsdag, och att alla poäng ska redovisas redan då. Fanihelvetesjävlaskit. Blir ingen marknadsföringskurs för mig. Det positiva är att jag inte behöver stressa ihjäl mig med uppsatsen längre, och kan få färdigt allting i lugn och ro. Det negativa är att jag kommer att hamna i ekonomisk kris. Hoppas banken har nåt bra att säga till mig imorrn!!

Ska ringa Peter och klura på hur vi lägger upp strategin nu. Åh, så typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0