Färdigt!

Äntligen är tvätten klar. Det var jättemycket ju!

Vi har ett torkrum med fläktar i anslutning till vår tvättstuga istället för torktumlare och torkskåp. När Erik tvättade en gång för några veckor sen så råkade han stänga in en katt i torkrummet så den fick sitta där i över en timma. När Erik kom tillbaka sen var katten alldeles snurrig och utmattad! Som tur är gav Erik den en slatt vatten och sen återhämtade den sig.

Det hela är egentligen ganska hemskt, men jag blir alltid lite fnissig när jag tänker på den groggiga katten!

Jag ska baka lite nu och sen iväg och handla. Ikväll är det elitmiddag hemma hos mig som står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaaa. det var jätte roligt det där med katten!

2009-08-19 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0