Klantjag.

Ibland så blir jag så trött på mig själv! Ska till Malmö imorrn och tänkte komma billigt undan och köpa en Tradera-biljett. Skulle logga in så att jag kunde börja buda, och vad gör jag då? Jo,  jag råkar skriva fel lösenord fyra gånger så kontot spärras! Suck! Det stod att man kunde logga in om en timma igen, så jag hoppas att det verkligen är en timme eftersom auktionen går ut om en och en halv.

Kvällen spenderades hemma hos Helena i väntan valet i det sista Bachleorette-avsnittet. Den där serien verkar ju aldrig ta slut! Trodde att det skulle vara final för tre gånger sen, men amerikanarna gillar och dra ut på spänningen. Jag åt i alla fall en redig dos med paj, så det var värt mödan att masa sig dit även om man inte fick se vem hon valde ;)

 Har också investerat i en baddräkt idag, eftersom jag ska börja simma. Nästa vecka ska kort inhandlas och sen ska det motionssimmas. Är tanken i alla fall, jag kanske aldrig kommer längre än bastun... Nej, ordning och reda ska det bli och sommarmysmagen skall väck!



Ska återgå till min packning, har inte packat klart än och tänkte åka tåget imorrn morron. Dags att sätta fart.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0