Lördagsmorgon på Danska vägen!

Morgonstund har guld i mun! Jag och min man traskade ner till torget i morse och köpte oss massvis med kantareller! Visst är det kul att plocka, men vi fick nästan två och ett halvt kilo för 300 kr så det var värt det :)

Efter svampinförskaffandet gick vi och åt frulle på Mignon. Längesen jag åt så mycket till frukost! Vi har masat oss tillbaka hem och sitter på balkongen nu. Erik rensar svamp och jag spelar dansbandsmusik på spotify. Tack vare Lisbeth Eliasson så kan Erik typ alla dansbandssånger och klarar varenda spellista galant. Tack Lisbeth! ;)



Ikväll blir det inflyttningefest hos Lynn och Tobbe och sen sommaravslutning på Bodegan. Party!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, Th, du har börjat med bilder och allt! Vilken förgyllande uppdatering!



Hur ser framtiden ut?

Jag tror jag ska ringa dig o fråga om du vill jogga till läjet nu. Svara ja!!

2009-08-23 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0