Min dag so far.

Gick upp samtidigt som Erik och var faktiskt nästan alldeles pigg. Sökte lite studiemedel eftersom jag ska vara student lite till och åt sedan frukost. Kollade ett avsnitt TopModel i soffan och nu har jag precis betalat räkningar och ska sätta igång med plugget.

Jag och mamma gjorde riktigt duktigt på bloggen igår, så jag ska fortsätta att pilla med den. Förhoppningsvis tar det inte en evighet innan den blir klar :)

Hade tänkt att åka till Malmö imorrn, men det blir först på torsdag. Tur, då missar jag inte ELIT-onsdag med bachelorette-finalen! Även fast jag är den enda som inte vet vem som vinner...

Nä, det här blev bara svammel. Jag ska plugga istället. Tjingtjing!

(ps, tack Lynn och Tobbe för en kul inflyttningsfest!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0