Sol!

Idag var det finaste fina vädret. Jag utnyttjade det knappt, utan hängde hela förmiddagen hemma och fixade med skolsaker. Jag har i alla fall blivit registrerad på marknadskursen nu, så jag ska alltså bli göteborgsstudent i tio veckor.

Lunchen spenderades med min pappa och Sara på stinas. Åt en fenomenal fisksoppa och gillade det mycket! Sen sa jag adjö till min syster som åker norrut imorrn tillbaka till Örebro. Har tänkt att hälsa på nån gång under hösten, från Varberg är det inte riktigt lika långt som det var från Malmö...!

Det lilla jag lyckades vara ute idag var när jag och Malin gick en promenad. Trevligt värre. Motion, umgänge och glass, hur mycket bättre kan det bli? Avslutade dagen på IKEA i kållered och köpte hem lite grejs. Har gjort vår köksvägg jättefin, ska visa nån dag :)

Tror minsann att det är läggdags. God natt!

Kommentarer
Postat av: helena

örebro? då tar du motala "på vägen" va? :P

2009-08-21 @ 16:14:15
URL: http://helojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0