Tänk om. Igen!

Ojojoj. Det är mycket upp och ner nu för tiden! Jag planerar nåt och sen händer något och jag planerar om. Och om igen.

I eftermiddags ringde de från Göteborgs universitet och då visade det sig att jag visst är behörig om jag bara kan få ett papper från handledarna där det står att jag har skrivit en uppsats. Herrejistanes. Jag blir så trött på akademsikt dravel! Ska i alla fall jaga handledare imorrn och se vad vi kan göra åt saken. Så nu kanske jag ska läsa i gbg i alla fall. Den som lever får se!

Det var en trevlig elitmiddag ikväll, så som alla andra onsdagar. Vi pratade på som vanligt och jag kom fram till att jag borde börja videoblogga, och min inspiration hittar jag i den här tjejen.



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: malin

Jag är fortfarande i chocktillstånd!!! Det är så jävla roligt och på nått vis tragiskt på samma gång....

2009-08-20 @ 09:05:09
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0